سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود : یاد دهید و آسان گیرید و سخت مگیرید [ابن عباس]
انسانم آرزوست
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» یادت هست...(به مناسبت انفجار حسنیه سیدالشهدا)

 


پروردگارا!
درود فرست بر حسن بن علی العسکری که نیکوکار و پرهیزگار و صادق و وفادار بود، فروزنده و خزینه‌دار علم تو و یادآورنده مقام توحید و یکتایی...
پروردگارا!
درود فرست بر آن امام... بر آن پیشوای مؤمنان...

آن‌جا را می‌بینی! اگر نمی‌بینی تا نشانت دهم... آن جا در دوردست‌ها گنبدی پیداست که نور آن آسمان‌ها و زمین را پر کرده‌است.
اگر نمی‌بینی تا بیشتر بگویم! چشمانت را ببند... با قلبت ببین... ببین چگونه بَرِ امام، تابوت فرزندانش را به هدیه آورده‌اند. فرزندان حسین را، فرزندان رسولا خدا را، فرزندان آخرالزمانی صاحب‌زمانمان را. ببین چگونه نور، از آسمان‌ها و زمین می‌بارد. ببین چگونه خون به مهمانی خورشید رفته‌است. ببین چگونه خورشید، لاله‌ها را در بر گرفته‌است. ببین چگونه می‌زیند آن مردان عاشق، آن جوانانی که در بَرِ مولایشان عند ربهم یرزقونشان را شروع کرده‌اند. ببین چگونه به پاسداری از خون مولایشان برخاسته‌اند.
حال چشمانت را ببند...! فقط بشنو... بشنو که چگونه «یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ». بشنو زمانی را که یازدهمین نور به دنیا آمد. نام او را حسن نهادند. زیبا کننده زیباییها، نیکو کننده نیکوها. بشنو چگونه خواستند نور پدرش را خاموش کننداما خداون نوری بر نورها افزود که «نورٌ علی نور» و وقتی خواستند نور او را خاموش کنند، خدا نیز نورش را هدایتگر قرار داد که «یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ». آری خداوند اینگونه مثل می‌زند «وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ».

یادت هست... یادت هست زمانی را که خواستند دوباره نور خدا را خاموش کنند. یادت هست...! یادت هست که انفجاری بر سر انفجاری دیگر نهادند.... نمی‌دانستند که اگر نور را منفجر کنند همه جا را می‌گیرد و ظلمات جهلشان را به نابودی می‌کشاند.
یادت هست آن نور را و آن گنبد را نشانت دادم...
بویی به مشام می‌رسد!!! آیا می‌شنوی؟؟؟ این چه عطری است. بوی سیب می‌آید... نمی‌دانم چگونه است بوی سیب بوی مظلومیت می‌دهد.

یادت هست...! دیروز بود که گفتند. ببین چگونه بَرِ امام، تابوت فرزندانش را می‌برند. حال دوباره ببین... ببین... چگونه نور، آسمان‌ها و زمین را پر کرده‌است...

حال بشنو تا بگویم بویی که به مشامت می‌رسد از چیست... این عطرِ انفجار است بوی این عطر را امروز می‌توان در همه جهان اسلام حس کرد.

واغربتا که در روز تولد مولای مظلوممان، همانطور که گنبدش را منفجر کردند، فرزندانش را نیز به خاک و خون کشاندند... که البته فرزندانش فدای خاک پایش.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( دوشنبه 87/1/26 :: ساعت 6:7 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پیام شهید بهشتی به مردم 88
یادت هست...(به مناسبت انفجار حسنیه سیدالشهدا)
بسم الله ...

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 9679
» درباره من

انسانم آرزوست

دی شیخ شهر همی گشت گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

» فهرست موضوعی یادداشت ها
سبزهای 88 . شهید بهشتی .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
حامیدر

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب