سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]
انسانم آرزوست
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» پیام شهید بهشتی به مردم 88

آنچه در ادامه می آید، بخشی از یکی از سخنرانی های شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی است که در آن نسبت توده ی مردم و اقلیت پر سر و صدا به دقت تشریح گردیده است. این سخنرانی که به طور جالبی متناسب با فضای امروز جامعه ی ما می باشد را می توانید از اینجا (با فرمت mp3 و حجم 2.1 مگابایت) دانلود نمایید.

ما هم موضع خودمان را مکرر گفته ایم. گفته ایم قلدرها و مستکبرهای دنیا و چپاولگرهای دنیا هر چه دلشان می خواهد به ما فحش بدهند. ما می دانیم که دل محرومان جهان مالامال از عشق به این انقلاب است و قلب شان در عشق به این انقلاب می تپد. و اما از نظر داخلی؛ برادرها و خواهرها! ما یک 30 میلیون داریم، یک 5 میلیون داریم و یک 1 میلیون. آن 1 میلیون هیچ وقت نمی تواند از ما راضی شود. متأسفانه آن 1 میلیون هم زبانش خیلی دراز است، امکانات تبلیغاتی اش هم خیلی زیاد است، همه جا می خواهد خودش را به عنوان وکیل این 36 میلیون معرفی کند!
یک 30 میلیون داریم، همین مردم کوچه و خیابان. یک 5 میلیون هم داریم که دیر تصمیم می گیرد.
در میان آن 30 میلیون، هماهنگی، انسجام، آگاهی فزاینده نسبت به خط اصیل انقلاب اسلامی و شناخت از راه سالم اصیل اسلامی آینده روز به روز در حال افزایش است.
این 30 میلیون با آن وجدان بیدار آگاهش که به دور از اصطلاحات قلبمه و سلمبه می تواند حقایق را بفهمد و بشناسد و راه انتخاب کند، به سرعت دارد انتخاب خودش را نشان می دهد... دل تان را قرص نگه دارید، قویدل باشید، توده ی ملت ما راه خود را به روشنی انتخاب کرده است...
بنده این دغدغه هایی را که این روزها این ور و آن ور در این روزنامه و آن روزنامه هی این ور و آن ور منتشر می کنند و پچ و پچ می کنند و... ما این دغدغه ها، این دلهره آفرینی ها را پاک غلط و نابجا و بر خلاف واقعیت موجود یافته ایم. دشمن ها بدانند ملت ما با همان انسجام و هماهنگی و قدرت در مقابل شان ایستاده. دوست ها بدانند ملت ما آن جور که می گویند دچار دغدغه و سرگردانی و حیرانی نیست. بله، یک مدتی دچار یک نوع دغدغه و نگرانی و مقداری حیرانی و سرگردانی شده بود، اما این ملتی نیست که در درازمدت در این سرگردانی ها بماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقل از: پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( دوشنبه 88/10/14 :: ساعت 5:13 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پیام شهید بهشتی به مردم 88
یادت هست...(به مناسبت انفجار حسنیه سیدالشهدا)
بسم الله ...

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 9667
» درباره من

انسانم آرزوست

دی شیخ شهر همی گشت گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

» فهرست موضوعی یادداشت ها
سبزهای 88 . شهید بهشتی .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
حامیدر

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب